sâmbătă, 28 martie 2009

Vreme trece... Vreme vine...

M-am gandit ca ar fi cazul sa imi mai astern gandurile pe hartie (pardon, pe blog) si mi-am dat seama cum a trecut timpul de cand am scris ultima data. Intre timp viata de student a tot mers inainte, cu licenta in etapa de realizare, cu discutii aprinse despre curs festiv si despre banchet, cu pierdut vremea facand diverse lucruri. Cuplurile din primii ani de facultate se impaca, se formeaza altele noi, idile si povesti, ca doar e viata de student. Prin camin, aceeasi atmosfera, fete petrecarete (bobocite, ele nu au licenta) isi permit sa dea muzica la maxim sa se auda tot palierul. Asta e... viata de camin, care e una superba dealtfel. Si ca sa nu plictisesc inchei aici aceasta mica derulare a unor ganduri inocente de studenta...

Niciun comentariu: